چند تا اس ام اس با مزه 1
(معلم اضيظم عض اينكه به من خاندن و نوشطن عاموخطي حضار بار اضط ممنونم؟!!؟)

 

(گروه سياست جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد بازي پاسور به سه شرط آزاد است

1-بيبي چادر سر كند

2-به جاي شاه ملا باشد

3-همه سربازان عضو بسيج شوند)

 

(خدايا به هر كه دوست میداری بياموز

كه ارزش اس ام اس پانزده تومان است

و به هر كه بيشتر دوست میداری بياموز

ارزش دوست بيشتر از پانزده تومان است)

 

(بچه از لره می پرسه : آقا ببخشيد عذر می خوام

شرمنده گلاب به روتون روم به ديوار اسمتون چيه

لره میگه اين جور كه تو پرسيدی گه!!!)

 

(تركه بعد از سی سال كچلي مو ميكاره همون سال اسمش واسه حج در میاد)

 

(يه بغل گل رز ،با يه دنيا احساس،با يه سبد ستاره می دم بهت

.

.

.

.

.

ببر سر چهار راه بفروش سودش نصف نصف)

 

(هر وقت دلت برام تنگ شد متن زير و بخون

.

.

.

.

ای كلك چه زود دلت برام تنگ شد.)

 

(اميدوارم عمرت مثل دستمال توالت باشه       دراز،سفيد،مفيد)

 

(بهترين روش براي گفتن دوستت دارم فقط يه لبخنده........نيشتو ببند!)

 

(دختر ايروني..غول بيابوني..خودت مي‌دوني..عين ميموني..شلوارت ليه..كفشت مليه..اينقد پز نده..جيبات خاليه.)

 

(اميدوارم هميشه سبز و با نمک باشي مثه آب بيني!)

 

(سلام. ببخشيد بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهيد يه سوالي داشتم خيلي وقت بود ذهنم را مشغول كرده بود، مي خواستم بپرسم... مي خواستم... اصلا ولش كن. بزار براي بعد، خب؟ )

 

(مشترك گرامي اين اس ام اس به منظور بيدار كردن شما مي باشد لطفا لبخند بزنيد!)

 

(دیشب خوابتو دیدم که داشتی پله هایه ترقی رو یکی یکی طی میکشیدی)

 

(شباهت دختر خوب و پری دریایی:از اول هر دو افسانه بودن)

 

(به پشتت نگاه کن ببین دم داری؟ . . . نداری؟

 پس خودتی چون خر ما از کره گی دم نداشت)

 

(اگه اين روزا حس كردي توي قلبت بجاي صداي "تاپ تاپ "صداي اره و تيشه مياد نترس! مريض نشدي "من دارم توي دلت واسه خودم يك كلبه مي سازم )

 

(بلوتوث قلبت رو روشن کن می خوام کل وجودم رو واست سند کنم .......... هه هه ویروس داشت الان میمیری)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی ابراهیم پور